Retour van producten

Komt uw levering niet overeen met de geplaatste bestelling? Is het pakje beschadigd of is het product niet van goede kwaliteit (kurksmaak, azijnachtig…)? U kunt artikelen in slechte staat naar ons terugzenden. Lees aandachtig ons beleid voor toegestane retouren en de geboden oplossingen. 

Retourbeleid

Onze voorwaarden
  1. Retouren worden aanvaard binnen 30 dagen na de aankoopdatum.
  2. In geval van een niet-conforme bestelling (verkeerd product verzonden), neemt Bovin Winery alleen nieuwe, ongeopende flessen in de oorspronkelijke verpakking (verpakking en hoeveelheid) terug.
  3. Bovin Winery neemt geen geopende flessen terug, BEHALVE in geval van slechte kwaliteit van de wijn. De fles moet dan nauwelijks aangebroken zijn. 
  4. Als het product beschadigd is (gebarsten, gebroken fles…), hoeft u ons alleen maar een foto te sturen als bewijs en wij sturen u een andere fles van dezelfde wijn. De fles moet tijdens het transport beschadigd zijn. 
  5. De verzendkosten voor het retourneren van defecte producten zijn voor rekening van Bovin Winery via BPost. Bij terugname van de producten verstrekt Bovin Winery een terugname bon.
  6. De keuze tussen vervanging, ontvangst van een aankoopbon of terugbetaling van het product wordt aan de klant overgelaten.
Onze retourprocedure
  1. Voordat u uw fles terugzendt, neemt u contact met ons op via ons contactformulier om de redenen voor de retour en de administratieve procedures te bespreken.
  2. Als terugzending wordt toegestaan, kunt u de fles gewoon naar ons terugzenden via BPost (en alleen via BPost). Als u het etiket online maakt, vink dan het vakje ‘betaling door de ontvanger bij levering’ aan. 
Welke oplossing?
  1. Als de bestelde wijn van slechte kwaliteit is, kunt u het product naar ons terugzenden en kiezen voor een andere fles, een aankoopbon die 3 maanden geldig is of een terugbetaling.
  2. Als de geleverde flessen niet overeenkomen met uw oorspronkelijke bestelling, zenden we u de juiste producten toe zodra we de verkeerde levering hebben ontvangen. 
Formulaire de retours - NL

*Alleen voor pakjes in slechte staat. Niet voor verkeerde bestellingen.